Pàgines

dimarts, 23 de gener del 2018

Wisibilizate :D


Wisibilízalas , per mi ha sigut una experiència innovadora i interessant, ja que hem fet coses que abans no havia fet i això ha fet que aquest treball sigui bastant divertit però tot i això a vegades es feia pesat buscar tanta informació de dones que no coneixíem.



Fent aquest treball m'he sentit bé perquè hem pogut treballar en equip de forma continuada, però un dels desavantatges en treballar en grup és que tota la gent no treballava per igual i això no és gaire divertit. Una de les habilitats que he après durant aquest treball ha sigut trobar una informació adequada i ràpida i expressar-la de forma correcta.



Una de les principals dificultats que hem trobat es qué ens hem centrat en una sola dona i l'altra l'hem deixat per al últim moment i el temps no donava per a tot però tot i això hem pogut fer-ho adequadament.



En definitiva, aquest treball m'ha agradat molt de fer-lo perquè he après moltes coses i noves emocions com fer una entrevista, parlar de una forma molt formal i un llarg etcètera.


Lluisa F. Cabeza

Quan vaig començar era jove i al ser una dona enginyera costava molt que homes des segons quina edat i càrrec fins i tot t'expliquessin. Tinc una anècdota. Un cop que vaig anar a una reunió a Paris, la gent de la taula em tractava com la secretària d'un jefe hipotètic meu i jo sempre els deia que jo no tenia jefe, que jo era qui representava la meva institució.


La nostra presentació!
Codi QR que portal a la nsotra pàgina web



1 comentari: