Pàgines

dimarts, 23 de gener del 2018

Wisibilízalas, què és?


Som un grup de 4t de l'ESO de l'assignatura d'informàtica que hem fet un projecte sobre les dones que treballen en camp de la tecnologia.

Lluïsa F. Cabeza Fabra: El meu treball és la meva vida.



Magda Valls: Estudien més nois que noies al camp de la tecnologia. Les empreses quan busquen alumnes per fer pràctiques demanen un perfil d'enginyers informàtics dones perquè als grups de treball és molt important que estiguin equilibrats i que hi hagi tots els punts de vista i sensibilitats.

La nostra pàgina de Wisibilizalas.

En aquest treball no ha sigut molt fàcil fer la recerca, ja que havíem de buscar coses concretes. M'agradat el grup, ja que tots treballàvem o fèiem la feina que ens tocava fer. He après a fer e-mails correctament, a esforçar-me més a fer les coses.

Treballar en grup ha tingut més avantatges que inconvenients, ja que tots fèiem el que havíem de fer, si a mi em tocava fer un correu, jo el feia o em tocava fer una entrada ho feia, això tots del grup ho fèiem per això no hi havien inconvenients. Les dificultats que he trobat no han sigut moltes, ja que han sigut que les persones em contestessin als correus perquè sinó no podíem seguir amb el treball per això havia de mirar cada dia que em contestessin.

Els aspectes positius que he trobat en aquest projecte que he après a treballar en grup i assignar-me un càrrec en el treball. Jo en el treball canviarà els aspectes de fer-ho tot en escrit si no que es podria fer un vídeo i que aquell vídeo fos el treball, però que en el vídeo t'expliqués tot bé i detalladament.

En conclusió, aquest projecte ha estat un repte que l'hem pogut superar.






1 comentari: