Pàgines

dilluns, 22 de gener del 2018

Wisibilízalas como ha sigut?




Els estudiants de 4t de ESO de Espanya i Sud Amèrica hem fet un projecte anomenat Wisibilízalas que tracte en què hem d'entrevistar 2 dones informàtiques i recollir informació seva, que publicàvem en un Google sites.

A mi m'ha agradat fer-lo perquè són coses més dinàmiques que estar asseguts escrivint, a més a més he après edició, encara que em va costar molt editar els vídeos.

Conèixer a aquestes informàtiques m'ha agradat. Una era amable i graciosa i l'altra més seria però amable.

M'he sentit molt còmode amb el meu grup, però sempre hi ha avantatges i inconvenients, un d'ells és la comunicació perquè pots tenir mòbil, etc, però no saps sempre que està fent, però per altra part avances més ràpid que una persona sola (quasi sempre). 

He tingut alguna dificultat entre elles l'edició dels vídeos, perquè era molt complicat la idea de fer el vídeo que vam agafar, que era enregistrar dos plans diferents, la dona i nosaltres i contactar amb les dones, ja que elles també tenen vida fora del correu, i no sempre podia contestar. 

Fer això farà que la gent s'adoni que les dones també poden ser informàtiques i ens ha fet aprendre a tots.

Per la pròxima vegada jo posaria fer alguna cosa més divertida que fer entrevistes, però ha sigut entretingut igualment. Aquest projecte ens ajudaria tant a nosaltres com a les dones informàtiques en un futur.

1 comentari: