Pàgines

dilluns, 20 de novembre del 2017

Impactem

Jo el que he fet en aquesta activitat primer ha sigut pensar tipus de materials i residus que faig servir a casa com plàstics, vidre... He posat els següents materials: paper de plata, paper higiénic, diferents plàstics, fulls de paper, ampolles de plàstic, ampolles de vidre, restes de menjar; pollastre, pa, llegums...
El majoritari és el paper higiénic i el menjar.

Després dir pèrque la gent recollia taps de plàstic, d'ampolles. El motiu és perqué els taps estan fets d'polietilè i el seu preu es majoritari i guanyen més.

Quan de temps costa degradar els materials que constitueixen els objectes? Els de paper tarden 6 setmanes, els de acrtró dos mesos, una burilla de cigarret 1,5-10 anys, plàstic tarda 1-20 anys, una llauna tarda 200 anys, ampolla de plàstic 450 anys i una ampolla de vidre un tempc indefinit.

Seguidament he triat les restes de menjar per dir la seva trajectòria una vegada no és ben rebut a les nostres mans. Una vegada llençem les restes de menjar a la brossa del carrer, la porten a un abocador i les cremen.

He vist un video d'una nena que ens ensenya que si no reciclem, el món no serà el mateix i anirà cada vegada a pitjor.

He vist un altre video d'un invent que no coneixia però que penso que seria una manera bona de portar l'aigua i no contaminar amb el plàstic.

A casa meva no reciclem, però jo no reciclo pel fet de que els meus pares tampoc, si a la meva familia reciclesin jo també ho faria i així fariem un món molt millor. Proposare a casa meva reciclar.


2 comentaris:

  1. Hola Madelin! La teva entrada no acaba de tenir cos d'article amb introducció, cos i tancament. No obstant, tampoc has enumerat al 100% les respostes a les preguntes. T'encoratjo a escriure una altra entrada amb el format corresponent i afegint més part reflexiva. Endavant!

    ResponElimina
  2. No ho he posat abans però et felicito per fer la feina a temps!

    ResponElimina